onsdag den 28. marts 2012

Så er der lidt nyt herfra :-). Ok ok... Jeg ved godt, at jeg ikk er for god til at opdatere her på bloggen :-/. Men jeg har lidt svært ved at finde ud af det endnu... Bare se i mit galleri, hvordan det står hulter til bulter. Tror bare, at jeg skal være lidt mere tålmodig *ggg*.
Mit håb er jo, at jeg kan få lavet en blog, som bare ser godt ud med farver og fotos og som man gider at besøge *ggg*. Håber da, at det lykkes mig med tiden *ss*


Nu er det jo snart, at vi nærmer os d. 19.5 og den store dag oprinder for min forlovede og mig :-D :-D. Hold da op, hvor er der mange ting, som der skal være styr på, når man skal giftes !!! Vi skal ikk have et kirkebryllup, da vi begge har været turen igennem før, men derimod et stille og roligt rådhusbryllup, med gæster og fest. Glæder mig vildt meget til dagen :-D. Ja, der er jo stadig ca 7 uger til, men hvor kan de dog bare gå hurtigt !! 


Udover bryllupsplanlægningen så står det jo på fletteri her.... Jeg er gået igang med et eksperiment : Jeg vil flette en opbevaringskasse ud af alle de forskellige rester jeg har skrabet sammen. Lige pt ser den sådan her ud : 


                                          

Det er så et større arbejde, end jeg lige havde regnet med !! *GGG*. Meningen er (var) at der skal oz skal flettes et låg til den, meeen.... Lad os nu se, om det bliver til noget. Det bliver nok ikk lige i 1.omgang, for jeg er ved at have opbrugt resterne. Men der kommer jo hurtigt flere til og pludselig så er der nok og låget kan påbegyndes - hvis jeg da ikk har opgivet det inden... *ggg*.

Mit næste mål er at få lavet en DIY til, hvordan jeg laver en hank af dåsetabs. Jeg har lovet flere, at lave en og det skal nok blive gjort :-D. Den vil jeg selvfølgelig lægge herind på bloggen, så andre kan få glæde af den... Så det er altså ikk glemt, men det er kommet lidt i baggrunden for andet :-).

Så fik jeg alligevel opdateret bloggen lidt :-D.

Rigtig god dag og uge til jer alle :-)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar